Kampanyalar

      Happy Kart Hakkında

      Happy Card Başvur

      Happy Kart Özellikleri

      • Happy Kart kaç yılda bir yenilenecektir?

        Happy Kart'lar 5 senelik olarak basılırlar.

      • Happy Kart hesap kesim tarihleri nelerdir?

        Happy Kart hesap kesim tarihleri her ayın;

        • 3'ü (1. Bonus Ekstre Dönemi),
        • 5'i (2. Bonus Ekstre Dönemi),
        • 7'si (3. Bonus Ekstre Dönemi),
        • 10’u (4. Bonus Ekstre Dönemi),
        • 17’si(5. Bonus Ekstre Dönemi),
        • 25'i (6. Bonus Ekstre Dönemi),
        • 29'u (7. Bonus Ekstre Dönemi),

        olmak üzere 7 farklı tarihten oluşmaktadır. 0850 222 22 44 Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak hesap kesim tarihinizi değiştirilebilirsiniz.

      • Hesap kesim tarihini nasıl değiştirebilirsiniz?

        0850 222 22 44 Türkiye Finans Müşteri İletişim Merkezini arayarak değişiklik isteğinizi telefonla bildirebilir, faksla ya da herhangi bir Türkiye Finans Şubesi'ne yazılı olarak başvurabilirsiniz.

      • Happy Kart ödemelerimi nerelerden yapabilirim?
        • Tüm Türkiye Finans Şubeleri ve ATM’lerinden
        • Otomatik ödeme talimatı ile Türkiye Finans hesabınızdan
        • 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezi’nden
        • www.turkiyefinans.com.tr İnternet Bankacılığından
        • Online işlem yapan PTT’lerden
        • EFT ile diğer bankalardan ödeme yapabilirsiniz.
      • Happy Kart ek kartları ayrı ekstre talep edebilir mi?

        Hayır. Happy Kart programında her ek kart için ayrı ekstre kesilmeyecektir.

      • Hesap özetimi e-mail olarak alabilir miyim?

        Evet. Happy Kart hesap özetiniz, başvuru formunda bildirdiğiniz e-mail adresine gönderilir. Formda mail adresi belirtmemişseniz, 0850 222 22 44 Müşteri İletişim Merkezi’ne talebinizi iletebilirsiniz.

      • Yurt dışı ödemelerimi harcama yaptığım döviz cinsi ile ödeyebilir miyim?

        Hayır. Yurt dışı harcamalarınızı TL olarak ödeyebilirsiniz.

      • Happy Avans nedir?

        Nakit avans, Happy kredi kartınız ile acil nakit para ihtiyacınızı kolayca giderebilmek için çekebileceğiniz bir üründür.

      • Happy Kart ile Nakit Avans nasıl kullanılır?

        Happy Kart ile günün 24 saati, Türkiye Finans ATM’lerinden, İnternet Şubesinden veya 0850 222 22 44 Müşteri İletişim Merkezi’nden nakit avansınızı hesabınıza aktarabilirsiniz.

      • Happy Kart'ınızla nerelerde taksitli alışveriş yapabilirsiniz?

        Happy Kart'ınızla bonus amblemini gördüğünüz üye işyerlerinde ve Türkiye Finans Pos cihazlarının bulunduğu üye işyerlerinde en uygun koşullarla taksitli alışveriş yapabilirsiniz.

      • Happy Kart kampanyalarını nereden öğrenebilirsiniz?

        www.happycard.com.tr/kampanyalar adresinden ve bonus üye işyerlerinden Happy Kart'ınıza yönelik taksit imkanlarını öğrenebilirsiniz.

      • Kredi kartı borcunuzun hesabınızdan otomatik olarak ödenmesi için ne yapmalısınız?

        Vadesiz hesabınızın bulunduğu Türkiye Finans Şubesi'ne vereceğiniz otomatik ödeme talimatıyla, ödemeniz gereken tutar, son ödeme gününe kadar vadesiz hesabınızdan otomatik olarak alınır.

        Otomatik ödeme talimatınızı hesabınızın bulunduğu Türkiye Finans şubesinden, 0850 222 22 44 Müşteri İletişim Merkezi'nden ya da Otomatik Ödeme Talimatı menüsünü kullanarak Türkiye Finans İnternet Şubesi’nden verebilirsiniz.

      • Happy Kart'la yapılabilecek bankacılık işlemleri nelerdir?

        Türkiye Finans vadesiz mevduat hesaplarınızın tümünü (ek kartlar hariç) Happy Kart'ınıza bağlatarak, kredi kartınızı banka kartı yerine de kullanabilirsiniz. Vadesiz hesaplarınızı kredi kartınıza bağlatmak için kimlik belgenizle birlikte, vadesiz hesabınızın bulunduğu şubemize başvurmanız yeterlidir. Vadesiz hesaplarınız, Happy Kart'ınıza bağlandığında, Bankamız ATM'lerinden aşağıda belirtilen bankacılık işlemlerini yapabilirsiniz:

        • Vadesiz hesabınızdan kredi kartınıza ödeme,
        • Kredi kartınızla ilgili Bakiye, Limit ve Hesap Özeti bilgilerinin incelenmesi,
        • Para yatırma,
        • Para çekme,
        • Hesaplar arası ya da 3. kişilere havale ve virman.

        Ana hesap kartına bağlı olmak kaydıyla, her türlü hesap bağlama/kaldırma işlemlerini yapabilirsiniz.

      • Hesap özetinizin gönderildiği adresi nasıl değiştirebilirsiniz?

        Adres değişiklik talebinizi 0850 222 22 44 Türkiye Finans Müşteri İletişim Merkezi'ne veya Şubelerimize bildirebilirsiniz.