Oturum Aç
Happy Kart ile Tanışın

Sıkça Sorulan Sorular

Bankamız kaynaklı bir hata olması durumunda mutlaka bilgilendirme yapılmaktadır. Bankamız tarafından sizlere iletilen bir bilgilendirme mesajı yok ise lütfen operatörünüz ile görüşünüz.

Bunun bir çok sebebi olabilir. Öncelikle kampanyalarımıza harcama yapmadan önce katılmış olmanız gerekmektedir. . Kontrol edilmesi gereken bir diğer nokta ise harcamalar mutlaka Bonus sistemine kayıtlı POS cihazlarından yapılmalıdır. Lütfen harcama yaptığınız iş yerinin Bonus üye iş yeri olduğunu teyit ediniz.

Kampanyalarımızdan yararlanabilmeniz için katılım talebinizin, harcama yapılmadan önce sistemimize ulaşmış olması gerekmektedir. Katılım talebinden önce yapılmış harcamalar kampanya kapsamında dikkate alınmamaktadır.

Kampanya dahilinde iade ve iptal işlemleri dikkate alınır. İade/iptal durumlarında kampanya koşulları sağlanmamış sayılır.

Kampanya katılım kısa mesajının; bankamız sisteminde kayıtlı olan ve kartın bağlı olduğu cep telefonu numarasından gönderilmesi gerekmektedir. Farklı numaralardan gönderilen SMS’ler ile kampanya katılımı gerçekleşmemektedir.

TAKSİTLE işleminizi harcama anında gelen SMS’e dönüş yaparak veya internet bankacılığı veya mobil bankacılık üzerinden ya da 0850 222 22 44 numaralı bankamız Müşteri İletişim Merkezi aracılığı ile kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Harcamalar ekstre kesim tarihinden önce taksitlendirilmelidir. Ekstre kesildikten sonra gelen, sonradan taksitlendirme talepleri işleme alınamamaktadır.

100 TL altı işlemler ve yasa gereği taksite kapalı sektörlerde sonradan taksitlendirme yapılamamaktadır.

Yasa gereği yalnızca yurtiçi harcamalarına sonradan taksitlendirme yapılabilmektedir.

Kredi kartı limit aşım ile gerçekleştirilmiş işlemler için sonradan taksitlendirme yapılamamaktadır.

Kampanyaya katılacak müşterilerimizin kartlarının açık durumda olması ve kampanya tarihi itibarı ile kredi kartlarını kullanmasını engelleyen herhangi bir durumun olmaması gerekmektedir.

Kampanyadan kazanılan bonusların yükleme ve son kullanım tarihleri kampanya bilgilendirme mesajlarında yer almaktadır. Ayrıca kampanyalarımız ile ilgili tüm merak ettiklerinize happycard.com.tr’den ulaşabilirsiniz.

Bankamız kampanyalarına katılım için Bankamızca ücret alınmamaktadır. SMS göndermeden önce operatörünüzün ücret alıp almadığını teyit edebilirsiniz.

Kartınız yeniyse, şifrenizi unuttuysanız ya da değiştirmek istiyorsanız aralarında bir boşluk bırakarak; “ SIFRE kart numaranızın son 6 hanesini, CVV numaranızın son 2 hanesini ve yeni şifrenizi” ile 2442’ye SMS göndermeniz yeterli.

Kredi kartı limitiniz dolduysa limit artış talebinde bulunabilirsiniz. Ayrıca ödeme yapılması durumunda da kart limitiniz ödemiş olduğunuz tutar kadar açılacaktır.

Katılım bankacılığı prensiplerine uygun işyerlerinde bankamız kredi kartlarını kullanabilirsiniz.

Tek seferde 750 TL, günlük temassız limiti 1,500 TL’ye kadar temassız işlem yapabilirsiniz. Tek seferde her 750 TL ve üzeri temassız işlemlerinizi şifreli olarak gerçekleştirmelisiniz.

Lütfen cep telefonu bilgilerinizin bankamız sisteminde güncel olup olmadığından emin olun. Cep telefonu numaranızı veya operatörünüzü değiştirdiyseniz size en yakın Türkiye Finans şubesine uğrayarak cep telefonu güncelleme ve doğrulama işleminizi yapabilirsiniz. Bilgileriniz güncel olduğu halde SMS ulaşmıyor ise operatörünüz ile görüşebilirsiniz.

Kredi kartı limitimi nasıl artırabilirim?
  • Bankamıza kayıtlı cep telefonu numaranızdan "LIMIT" boşluk, "kredi kartı numaranızın son 6 rakamı" boşluk "talep ettiğiniz limiti" yazarak 2442'ye SMS gönderebilirsiniz. (Örnek: LIMIT 123456 5000)
  • Limit artırım talebinizi; Türkiye Finans İnternet Şubesi üzerinden "Limit Güncelleme" menü adımından ya da 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizden yapabilirsiniz. Limit artırım talebinizin sonucu SMS ile tarafınıza bildirilecektir.
  • Limit artırım talebinizi size en yakın Türkiye Finans şubesinden de yapabilirsiniz.