Oturum Aç
Happy Kart Avantajları
Happy Kart'a başvur 25 TL Bonus'u Kaçırma!

Kartlarınız için 7/24 limit artırım talebinde bulunabilirsiniz.

Detaylı Bilgi

Türkiye Finans Happy Card Kredi Kartı Özellikleri

Türkiye Finans kredi kartları ile tek çekim olarak yaptığınız izin verilen harcamalarınızın talebiniz doğrultusunda sonradan taksitlendirilmesi işlemidir.

TAKSİTLE İşlemi Hangi Kanallardan Yapılır?

  • Türkiye Finans Mobil Şubesi,.
  • Türkiye Finans İnternet Şubesi,
  • Harcama anında gelen SMS'e dönüş yaparak,
  • 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak TAKSİTLE işleminizi yapabilirsiniz.

TAKSİTLE İşleminin Özellikleri Nelerdir?

  • Dönem içi hareketlerinizde yer alan, ekstreye yansımamış, tek çekim işlemlerde geçerlidir.
  • Ekstreye yansıtılmış bir işlem için TAKSİTLE fırsatından yararlanılamaz.
  • Yurt dışında gerçekleştirdiğiniz harcamalarınız yasa gereği taksitlendirilemez.
  • Kamu-vergi, sağlık ve eğitim harcamaları dışındaki diğer sektörlerden yapılan işlemler sonradan taksitlendirilemez.
  • Taksit sayısı bazı kampanyalarda sınırlandırılmış olabilir. Bu gibi durumlarda kampanya için tanımlanan minimum ve maksimum taksit adetleri geçerli olacaktır.
  • TAKSİTLE işlemlerinde herhangi bir adet sınırlaması bulunmamaktadır. Dilediğiniz sayıda tek çekim harcamanızı TAKSİTLE yapabilirsiniz.
  • Türkiye Finans kredi kartından limit aşımı ile gerçekleştirilen işlemler ve kısmi olarak iptal edilen işlemler için sonradan taksitlendirme yapılamaz.
  • Bir kısmını puan kullanarak yaptığınız ancak kalan tutarı tek çekimde ödediğiniz harcamalarınızı da taksitlendirebilirsiniz. Bu durumda TAKSİTLE işlemi, toplam harcama tutarından kullandığınız puan düşüldükten sonra gerçekleştirilir.
  • TAKSİTLE yaptığınız bir işlemin taksitlerini 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak veya Türkiye Finans şubelerimize başvuruda bulunarak erken kapatabilirsiniz.
  • Türkiye Finans TAKSİTLE uygulamasını durdurma, değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Taksitle işlemi için gönderilen her SMS, operatörlerin kendi tarifeleri üzerinden 1 (bir) kısa mesaj olarak ücretlendirilir.
  • Harcamanın gerçekleştirildiği iş yerinin sistemde kayıtlı sektör bilgisinin hatalı olması veya kampanya kapsamı dışında kalması durumunda sorumluluk Türkiye Finans Katılım Bankası AŞ'ye ait değildir.
  • Tek çekim harcamasını sonradan taksitlendirecek müşterilerimizin kredi kartının açık durumda olması ve kredi kartlarını kullanmalarını engelleyen herhangi bir durumun olmaması gerekmektedir.
  • Hakkında haciz işlemi başlatılmış, bir dönemden fazla borç gecikmesi olan kredi kartı hesapları, bu ve benzeri durumlardan doğan idari ve kanuni takipteki hesaplar, kart sahibinin vefat bildirimi yapılmış hesaplar ve aynı tarihte tüm kartlarında iptal kart blokesi bulunan kişiler TAKSİTLE kampanyasına katılamaz.
  • Türkiye Finans Katılım Bankası AŞ tüm kampanyalarda değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Web sayfaları, e-posta ya da SMS’lerdeki yazım hataları bağlayıcı değildir.
  • Harcama yapılan işyerlerinin bildirdiği kampanya bilgilerinde meydana gelebilecek hatalardan Türkiye Finans Katılım Bankası AŞ sorumlu tutulamaz.

TAKSİTLE Uygulaması Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

  • Türkiye Finans’a ait bireysel kredi kartlarını kullanarak gerçekleştirdiğiniz 100 TL ve üzeri tek çekim alışverişlerinizi sonradan taksitlendirme işlemidir.
  • TAKSİTLE yapılacak işlemlerin dönem içi hareketlerde yer alması ve ekstreye yansımamış olması gerekmektedir.
  • Tüm bireysel kredi kartı sahibi müşterilerimiz TAKSİTLE yapabilirler.
  • Taksit sayıları sektörlere ve kampanya şartlarına göre değişiklik gösterir.
  • Yapabileceğiniz taksit sayılarını ilgili kampanya detaylarında bulabilirsiniz.
  • TAKSİTLE uygulaması ile sadece hesap kesim tarihinden önce, bir ekstre döneminde gerçekleştirdiğiniz dönem içi tek çekim harcamalarınızı taksitlendirebilirsiniz.
  • Türkiye Finans Mobil Şubesi ve Türkiye Finans İnternet Şubesi üzerinden, harcama anında gelen SMS'e dönüş yaparak ya da 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak gerçekleştirebilirsiniz.
  • SMS ile TAKSİTLE işleminizi banka tarafından gönderilen TAKSİTLE teklif SMS'ine uygun formatta dönüş yaparak da gerçekleştirebilirsiniz.
  • (Örnek: “100 TL'lik işleminizi aylık %5 kâr payı ile 4'e bölmek için TAKSİTLE 417452 yazarak 2442'ye gönderin.” şeklinde gelen SMS'e TAKSİTLE 417452 yazarak cevap dönülmesi ile birlikte işlem taksitlendirilebilir.)
  • İnternet veya Mobil Şubemize giriş yaptıktan sonra TAKSİTLE işleminin yapılacağı kredi kartını seçin.
  • Kredi Kartları menüsü altındaki TAKSİTLE adımına girin.
  • Taksitlendirilecek İşlemler listesinden taksitlendirmek istediğiniz işlemi ve istediğiniz taksit sayısını seçin.
  • Devam butonuna basarak işleminizi tamamlayın.
  • İzin verilen sektörlerde 500 TL ve üzeri harcamalarınızı taksitlendirebilirsiniz.
  • TAKSİTLE işlemlerinde herhangi bir adet sınırlaması bulunmamaktadır. Dilediğiniz sayıda 100 TL ve üzeri tek çekim harcamanızı TAKSİTLE yapabilirsiniz.
  • Yurt dışında yaptığınız harcamalar yönetmelik gereği taksitlendirilememektedir.
  • Bir kısmını puan kullanarak yaptığınız ancak kalan tutarı tek çekimde ödediğiniz harcamalarınızı da taksitlendirebilirsiniz.
  • Bu durumda TAKSİTLE işlemi, toplam harcama tutarından kullandığınız puan düşüldükten sonra gerçekleştirilir.
  • Kısmi olarak iptal edilen harcamalar için TAKSİTLE uygulaması yapılamamaktadır.
  • TAKSİTLE işlemini ekstrenizde harcama yaptığınız işyeri adı ile aynı isimde bir harcama olarak göreceksiniz.
  • İlgili işlemin altında TAKSİTLE işlemi olduğu ve kaçıncı taksit olduğu yer almaktadır.

Güncel taksitle oranlarına buradan ulaşabilirsiniz.

  • Taksitlendirme talebinin yapıldığı tarihte henüz dönem içine yansımamış açık provizyondaki harcamalar için Kart Hamiline sunulan ödeme planı ve taksit tutarları bilgi amaçlı olup, işlemin kesinleştiği dönem içinde kesin ödeme planı ve taksit tutarları oluşacaktır.
  • Açık provizyonda bekleyen taksitlendirme talebinin kesinlik kazanması ile ilk taksit tutarının bir sonraki hesap özetine yansıtılmasının gerekmesi halinde oluşacak vade farkı nedeniyle Kart Hamiline/Ek Kart Hamiline bildirilen taksit tutarları ve toplam ödeme tutarında değişiklik meydana gelebilir.
  • TAKSİTLE yaptığınız bir işlemin taksitlerini 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak veya Türkiye Finans şubelerimize başvuruda bulunarak erken kapatabilirsiniz.
  • Erken kapattığınız TAKSİTLE işlemlerinde sadece içinde bulunduğunuz döneme ait taksitin kâr payını ödersiniz.
  • Sonraki aylara ait taksitlerin kâr payları erken taksit kapama ile birlikte limitinize iade edilir.
  • TAKSİTLE uygulamasındaki erken kapatma işlemi iptal edilemez.
  • TAKSİTLE talebinde bulunduğunuz işlem, dönem içine yansıyana kadar iptal edilebilir.
Kredi kartım gecikmedeyken TAKSİTLE yapabilir miyim?

Hakkında haciz işlemi başlatılmış, bir dönemden fazla borç gecikmesi olan, idari ve kanuni takipteki kredi kartları TAKSİTLE işleminden faydalanmaz.

Temassız özelliği ödeme işlemlerinizi hızlı, kolay ve güvenli bir şekilde gerçekleştirmeniz için geliştirilmiş yeni bir kart özelliğidir. Temassız ödeme özelliğine sahip Happy Bonus kredi kartınız ile yine aynı özelliğe sahip POS cihazları üzerinden şifre kullanmanıza gerek kalmadan çok kısa sürede temassız ödeme yapabilirsiniz.

Temassız Özellikli Happy Kartımı Nasıl Kullanabilirim?

  • Türkiye Finans kredi kartınızı teslim alıp şifrenizi belirledikten sonra kartınız kullanıma açılacaktır.
  • Kartınızın temassız özelliğinden yararlanabilmeniz için, kartınızla POS üzerinden yapacağınız ilk alışveriş işleminizi şifre kullanarak gerçekleştirmeniz gerekmektedir.
  • Bu işlemden sonra yapacağınız alışverişlerde (alışveriş tutarı 750 TL ve altı işlemlerde) kartınızın temassız özelliğini kullanmaya başlayabilirsiniz.

Temassız İşlem Limiti Ne Kadardır?

  • Temassız özellikli kredi kartınız ile chipli iki işlem arasında 750 TL ve altındaki işlemlerinizi şifre girmenize gerek kalmadan hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
  • Temassız işlemlerinizde kullanabileceğiniz toplam limit, tek seferde yapacağınız alışverişleriniz için en fazla 750TL, her 750TL’lik temasız işlem sonrası bir şifreli işlem ile birlikte günlük 2.250 TL olarak belirlenmiştir.

Happy Nakit Avans Nedir?

  • Nakit ihtiyaçlarınız olduğunda Happy kart yanınızda!

    Nakit Avans Kullanabileceğiniz Kanallar:

    -       Türkiye Finans İnternet Şube

    -       Türkiye Finans Mobil Şube

    -       0850 222 2244 numaralı Türkiye Finans Çağrı Merkezi

    -       Türkiye Finans Atm'leri üzerinden kullanabilirsiniz.

  • Happy Avans acil nakit ihtiyaçlarınızı nakit avans limitleriniz dahilinde karşılamanız için kredi kartınızdan kullanılabileceğiniz nakit avans hizmetidir.
  • Nakit Avansınızı Türkiye Finans ATM'lerinden nakit olarak çekebilir ya da Türkiye Finans İnternet Şubesi, Mobil Şube veya 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz aracılığıyla cari hesabınıza transfer edebilirsiniz.
  • Nakit Avans kullanımlarında kullanılacak nakit avans tutarına, işlem tarihinden ödeme tarihine kadar günlük olarak enflasyon oranı işletilir.
  • Nakit Avans Enflasyon Oranı: Aylık Akdi Kâr Payı oranını geçmemek üzere, Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) tarafından en son açıklanan Tüketici Fiyatları Endeksi (TÜFE) oranına göre belirlenen enflasyon oranı uygulanacaktır. İşlem tarihindeki enflasyon oranı, ödeme tarihine kadar değişir ise değişiklikten itibaren yeni enflasyon oranı günlük olarak uygulanacaktır. Banka, Akdi Kar Payını ve Gecikme Cezasını, T.C. Merkez Bankasınca bildirilen azami oranları geçmemek şartıyla artırmaya ya da azaltmaya yetkilidir. Asgari tutardan daha az ödeme yapıldığı durumda kredi kartı nakit avans çekimine kapatılır, dönem borcunun tamamının ödenmesi halinde nakit avans kullanıma açılır.
  • Nakit avans kullanımlarınızda 1 TL - 25.000 TL’ye kadar %1, 25.000 TL üzeri kullanımlarınızda sabit 250 TL nakit avans hizmet ücreti alınmaktadır.
  • Kredi Kartı Yasal Yönetmelikleri gereği bir takvim yılı içerisinde üç kere asgari ödeme tutarının altında ödeme yapmanız durumunda, kredi kartınızın dönem borcunun tamamını ödedikten sonra nakit avans kullanabilirsiniz.
  • Türkiye Finans, Nakit Avans kampanyası koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Fatura ödemelerinizi Happy Bonus ile kolayca yapabilirsiniz. Fatura ödemenizi tek seferlik yapabileceğiniz gibi kredi kartınıza Otomatik Ödeme Talimatı verebilir, ödemelerinizin otomatik olarak gününde gerçekleşmesini sağlayabilirsiniz. Tercihinize göre otomatik ödemeleriniz için SMS ya da e-posta yolu ile bilgilendirilebilirsiniz.

Happy Kart ile Tek Seferlik Faturanızı Nasıl Ödeyebilirsiniz?

  • Tek Seferlik Faturanızı;
  • İnternet Şube üzerinden "Fatura Öde" bölümünden,
  • Mobil Şube üzerinden "Ödemeler > Fatura İşlemleri > Fatura Ödeme" bölümünden,
  • 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizden ya da
  • Size en yakın Türkiye Finans şubesinden destek alarak ödeyebilirsiniz.

Happy Kart ile Otomatik Faturanızı Ödeme Talimatınızı Nasıl Oluşturabilirsiniz?

  • Otomatik Ödeme Talimatınızı;
  • İnternet Şubemiz üzerinden "Fatura Öde > Talimatlarım > Yeni Talimat Ver" menü adımlarıyla,
  • Mobil Şube üzerinden "Ödemeler > Fatura İşlemleri > Otomatik Ödeme Talimatı" bölümünden,
  • 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizden ya da
  • Size en yakın Türkiye Finans şubesinden destek alarak ödeyebilirsiniz.
  • Happy Bonus Kartınız ile Fatura Ödeme Talimatınızı Kâr Paysız taksitlendirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Otomatik Ödeme Talimatı
  • Elektrik, su, doğalgaz, cep telefonu, internet, kablo TV, dijital TV gibi tüm fatura ödemeleriniz için Happy Bonus ile kolayca otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.
  • Kredi kartınızdan sadece bir kez vereceğiniz otomatik ödeme talimatı ile faturalarınızı gecikmeden ve fatura ücreti olmadan ödeyebilirsiniz.
  • Kredi kartınızdan otomatik fatura ödeme talimatınızı tüm Türkiye Finans şubelerinizden, Türkiye Finans İnternet Şubesi ve Mobil Şube üzerinden ya da 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizden kolaylıkla verebilirsiniz.
  • İnternet Şubesi üzerinden otomatik fatura ödeme talimatı vermek isteyen müşterilerimiz; "Ödemeler" sekmesi altında bulunan "Faturalar > Otomatik ödemeler" adımlarını izledikten sonra ödeme aracı olarak “Kredi Kartından” seçeneğini seçerek otomatik fatura ödeme talimatlarını kolaylıkla verebilirler.
  • Mobil Şube uygulaması üzerinden otomatik fatura ödeme talimatı vermek isteyen müşterilerimiz “Ödemeler” sekmesi altında bulunan "Fatura İşlemleri > Otomatik Ödeme Talimatı > Yeni Talimat" adımlarını izledikten sonra ödeme aracı olarak “Karttan” seçeneğini seçerek otomatik fatura ödeme talimatlarını kolaylıkla verebilirler.
  • Kendi adınıza kayıtlı olmayan faturalar için de otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.

  • QR ile Ödeme Özelliği

Türkiye Finans QR Ödeme ile Kredi Kartınız yanınızda olmasa bile QR ile ödeme alabilen tüm Türkiye Finans ve diğer banka POS'larından ödeme yapabilirsiniz. QR Ödeme yapabilmek için Türkiye Finans Mobil Bankacılık kullanıcısı olmanız ve aktif bir Türkiye Finans kredi kartınız bulunması yeterlidir.

QR ile Ödeme hem Android hem de IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda kullanılabilir.

  • Nasıl QR ile Ödeme Yapılır?

Türkiye Finans Mobil Bankacılık uygulamasında "İşlemler" menüsü altında bulunan "QR İşlemleri" ve ardından "QR ile Ödeme" seçilir. POS üzerinde oluşan QR Kod telefon kamerası aracılığı ile okutulur. İşlem bilgileri ekrana gelir ve onay tuşu basılarak işlem tamamlanır.

  • ATM 'den QR ile Para Çekme ve Yatırma İşlemleri Nasıl Yapılır?

Türkiye Finans Mobil Bankacılık uygulamasında "İşlemler" menüsü altında bulunan "QR İşlemleri" yapılmak istenen işleme göre "Para Çekme ya da Para Yatırma" seçildikten sonra paranın çekileceği hesap seçilir ve "Tutar" kısmına istenilen miktar girilir. Bankamatik ekranı üzerinde beliren QR kodu telefonunuza okutarak işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

  • Banka veya ticari kartımla QR ile ödeme yapabilir miyim?

Sadece Türkiye Finans bireysel kredi kartlarınızla ve QR ile ödeme yapabilirsiniz.

  • Hangi işlemlerde QR ile Ödeme'yi kullanabilirim?

Tek çekim, taksitli ödeme, işlem iptali ve Bonus Puan kullanılarak yapılacak işlemler için QR ile Ödeme'yi kullanabilirsiniz.

  • QR Kod ile Ödemenin Avantajı Nedir?

Yanınızda nakit veya kredi kartı bulundurmanıza gerek kalmaz. Ödemelerinizi yapmak için sadece akıllı telefona sahip olmanız yeterlidir. Yaptığınız harcamaları Türkiye Finans Mobil Bankacılık uygulaması üzerinden kolaylıkla takip edebilirsiniz

Limit Artışı
  • Happy kartlarınız ile limite takılmayın, alışverişlerinizi ve ödemelerinizi rahat rahat yapın!
  • Limitini arttırmak istediğiniz Happy kartlarınız için Türkiye Finans İnternet Şubesi veya Mobil Şube üzerinden kolaylıkla limit arttırımı yapabilirsiniz. Ayrıca 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezi üzerinden ya da size en yakın şubemizden limit artırım talebinde bulunabilirsiniz.

Limit Artırım Talebi Nasıl Yapılır?

  • Bankamıza kayıtlı cep telefonu numaranızdan "LIMIT" boşluk, "kredi kartı numaranızın son 6 rakamı" boşluk "talep ettiğiniz limiti" yazarak 2442'ye SMS gönderebilirsiniz. (Örnek: LIMIT 123456 5000) 
  • Limit artırım talebinizi; Türkiye Finans İnternet Şubesi üzerinden “Kartlar / Diğer Kart İşlemleri Limit Güncelleme" menü adımından “Talep Edilen Limit” bilgisini girdikten sonra “Devam” butonuna basarak yapabilirsiniz. 
  • Türkiye Finans Mobil Şube üzerinden “Kartlar / Kredi Kartları / Limit Değişikliği / Yeni Başvuru Yap” menü adımlarından “Talep Edilen Limit” bilgisini girdikten sonra “Devam” butonuna basarak başvuru yapabilirsiniz.
  • Limit artırım talebinizi 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizden de yapabilirsiniz. 
  • Limit artırım talebinizin sonucu SMS ile tarafınıza bildirilecektir. 
  • Limit artırım talebinizi size en yakın Türkiye Finans şubesinden de gerçekleştirebilirsiniz. 
  • Belirli aralıklarla cep telefonunuza gönderilen ve limit artırım bilgilerini içeren SMS'i onaylayarak da limit artırım talebinde bulunabilirsiniz.

HGS nasıl alınır sorusunun yanıtı Türkiye Finans’ta! Türkiye Finans'tan alacağınız HGS etiketiniz ile otoyol ve köprülerden problem yaşamadan hızlı geçiş yapabilirsiniz. HGS sorgulama, HGS bakiye sorgulama ve HGS yükleme işlemlerini Türkiye Finans ile kolaylıkla yapabilirsiniz.

Türkiye Finans HGS Başvurusu Nasıl Yapılır?

  • HGS'ye sahip olmak için size en yakın Türkiye Finans Şubesine başvurabilirsiniz.
  • Araç ruhsatı ve ruhsat sahibinin kimliği yanınızda olmalıdır.
  • Başvurunuz alındıktan hemen sonra HGS etiketinizi ya da kartınızı kullanmaya başlayabilirsiniz.
  • Başvurunuz sırasında Türkiye Finans'ta bulunan vadesiz hesabınızdan ya da Türkiye Finans'a ait kredi kartınızdan HGS yüklemeleriniz için ödeme talimatı vermeniz gereklidir.
  • Hesap veya kartınız yoksa size en yakın Türkiye Finans Şubesi'ne başvurarak hesap açtırabilir, kredi kartı başvurusunda bulunabilirsiniz.

Türkiye Finans HGS Hakkında Bilgiler

  • HGS etiketi veya kartı ilk alındığı anda, PTT'nin araç sınıfına göre belirlediği minimum yükleme tutarının geçişlerde kullanılmak üzere HGS'ye yüklenmesi gerekmektedir.
  • Bakiyeniz belirlenen limitin altına düştüğünde, seçtiğiniz otomatik yükleme miktarı kadar bakiye HGS'nize hesabınızdan ve/veya kredi kartınızdan yüklenir.
  • HGS etiketinizin çalınması/kaybolması durumunda en kısa sürede 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak ya da şubelerimize başvurarak bilgi vermeniz gerekir. Aksi takdirde, geçişlerde uygulanacak cezai işlemlerden Bankamız sorumlu tutulmayacaktır.
  • HGS etiketinize yükleme yapılması için otomatik ödeme talimatı verdiğiniz kredi kartınızın yenilenmesi, çalınması ya da diğer nedenlerden dolayı değiştirilmiş olması halinde en kısa sürede Müşteri İletişim Merkezimizi​ arayarak ya da şubelerimize başvurarak bilgi vermeniz gerekir.

HGS Kullanımı

  • HGS etiketinizi ya da kartınızı, aracınızın ön camına monte etmeniz gerekmektedir.
  • Türkiye Finans HGS ile paralı otoyol ve köprülerde HGS'ye ayrılmış gişelerden aracınızla durmaksızın geçiş yapabilirsiniz.
  • HGS gişesinden geçtiğinizde geçiş ücretinin ödenip ödenmediği HGS gişelerindeki elektronik panelden kontrol edebilirsiniz.
  • Türkiye Finans HGS'nizi aldığınız sırada yükleme yapmanız, otomatik yükleme talimatı vermeniz, minimum HGS bakiyesi ve otomatik yüklenecek tutarları belirlemeniz gerekmektedir. Bu tutarlar PTT'nin belirlediği miktarların altında olmamalıdır.
  • HGS bakiyeniz belirlemiş olduğunuz limitin altına düştüğünde, seçtiğiniz otomatik yükleme tutarı kadar bakiye HGS'nize yüklenir. Böylece HGS bakiyenizi kontrol etmeden rahatça seyahat edebilirsiniz.
  • HGS'nizi Türkiye Finans kredi kartları ile eşleştirdiğinizde, yapılacak olan yüklemeler kredi kartınıza alışveriş işlemi olarak yansıtılacaktır. HGS ödemelerinizi kredi kartı ekstrenizin son ödeme tarihine kadar rahatça yapabilirsiniz.

Türkiye Finans HGS minimum ilk yükleme tutarı, HGS bakiyesi ve yükleme tutarları

1. Sınıf2. Sınıf3. Sınıf4. Sınıf5. Sınıf6. Sınıf
HGS Minimum İlk Yükleme Tutarı30.00 TL37.50 TL53.00 TL80.00 TL95.15 TL30.00 TL
Ürün Gri Liste Limiti20.00 TL25.00 TL35.25 TL45.25 TL59.25 TL20.00 TL
Minimum Otomatik Yükleme Talimat Tutarı30.00 TL37.50 TL53.00 TL67.50 TL81.50 TL30.00 TL
Ürün Kara Liste Limiti (standart)0 TL0 TL0 TL0 TL0 TL0 TL

Masterpass Nedir?

  • Masterpass, Mastercard'ın sunduğu, kart bilgilerinizi tek bir güvenli alt yapıda saklayan ve ödemelerinizi tekrar tekrar kart bilgilerinizi girmeye gerek kalmadan hızla yapmanızı sağlayan bir dijital ödeme çözümüdür.
  • Masterpass altyapısına sadece Mastercard® logolu kartlarınızı değil, tüm banka ve kredi kartlarınızı kaydedebilirsiniz.
  • Türkiye Finans’ın Masterpass ile gerçekleştirdiği entegrasyon Happy Bonus kredi kartlarınızı ve banka kartlarınızı kaydetmenize ve ödemelerinizi güvenle yapmanıza olanak sağlar.

Ödemelerimi Masterpass ile Yapmanın Avantajları Nelerdir?

  • Türkiye Finans Kredi Kartı ve Türkiye Finans banka kartı bilgilerinizi Masterpass ödeme altyapısına bir kez kaydetmeniz yeterlidir. Dijital alışverişlerinizde kart bilgilerinizi tekrar tekrar girmek zorunda kalmazsınız.
  • Kart bilgileriniz Masterpass altyapısı içinde güvenle saklanır.
  • Masterpass ile yaptığınız ödeme işlemleriniz koruma altındadır.
  • Tüm kartlarınızı tek bir noktadan kontrol etmenizi ve yönetmenizi sağlar.
  • Kart bilgileriniz daha önceden kayıtlı olduğu için ödeme işleminizi kolay ve hızlı bir şekilde tamamlarsınız.
  • Binlerce online işyeri ve alışveriş noktasında Masterpass ile güvenli şekilde ödeme yapabilirsiniz.
  • Masterpass ödeme sistemini Masterpass logosu gördüğünüz dünya çapındaki tüm işyerlerinde kullanabilirsiniz.

Kartlarımı Masterpass'a Nasıl Ekleyebilirim?

  • İşlem yapılan üye iş yerinin mobil uygulamasından veya masterpassturkiye.com web adresinden istenilen bilgileri doldurup kayıt olabilirsiniz.​
  • Türkiye Finans Kart bilgilerini girdikten sonra bankamızdan gelen tek kullanımlık şifre ile kartınızı doğrulayın ve kayıt işlemini tamamlayın.
  • Happy Kart ekstrenizin e-posta ile gönderilmesini talep ederek, gelecek nesillere daha çok yeşil alan bırakılmasına katkıda bulunabilirsiniz.
  • E-ekstreniz ile aylık kredi kartı Hesap Özetlerinize dilediğiniz yerde kolayca ulaşabilir, hesap özetinizi düzenli olarak takip edebilirsiniz.
  • E-Ekstre talimatınızı bankamız sisteminde kayıtlı e-posta adresiniz için veya yeni tanımlatacağınız e-posta adresi için verebilirsiniz.
  • E-ekstre talimatı veren müşterilerimize özel e-ekstre bonus kampanyamız için tıklayınız.
  • E-Ekstre Talimatı Nasıl Verilir?

  • E-ekstre talimatınızı;
    • Türkiye Finans İnternet Şubesi üzerinden Kartlar > E-Ekstre Talimatı üzerinden tanımlı e-postanızı seçerek veya yeni e-posta girerek
    • Türkiye Finans Mobil Şube üzerinden Kartlar > Kredi Kartları > Kart Bilgileri > E- Ekstre > E-Ekstre Tanımla adımları üzerinden tanımlı e-postanızı seçerek veya yeni e-posta girerek
    • 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak ya da
    • Size en yakın Şubemizden destek alarak verebilirsiniz.

Puan Türkiye Finans Kredi Kartları ile binlerce Bonus Program ortaklığındaki iş yerlerinden yapacağınız harcamalarınızdan bonus kazanır ve kazandığınız bonusları kullanarak dilediğiniz an alışveriş yapabilirsiniz.
 
Bonus Puan Kampanyalarımızı buradan görebilirsiniz.

Puan Transferi

Puan Transferi işlemi Türkiye Finans'a ait farklı Happy kartlarınızda biriken puanları birleştirmenizi sağlar.

Puan Transferi Nasıl Yapılır?

  • Puan Transferi işlemlerinizi, Türkiye Finans İnternet Şubesi üzerinden Kredi Kartları Puan İşlemleri ve Puan Transferi adımlarını izleyerek yapabilirsiniz.
  • Dilerseniz 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak Puan Transferi işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Puan Transferi Koşulları

  • Happy Kart ailesi ile Bonus, Türkiye Finans Kredi Kartı ile Kat Puan biriktirebilirsiniz.
  • Puan Transferi işlemleri sadece bir Happy Kart'tan diğer Happy Kart'a, ya da bir Türkiye Finans Kredi Kartı'ndan diğer bir Türkiye Finans Kredi Kartı'na yapılabilir.
  • Bonus puanlar ile Kat puanlar birleştirilemez.

Happy Asistans; Happy Kart sahiplerinin karşılaştıkları acil durumlar için gerekli olan asistans hizmetlerini sağlar, günlük yaşamlarını kolaylaştıracak hizmetler sunar.

Aracınız yolda kaldıysa, camınız kırıldıysa, bilgisayarınız bozulduysa, çilingir arıyorsanız, ambulansa ihtiyacınız varsa ya da sevdiklerinize çiçek göndermek istiyorsanız Happy Asistans hep yanınızda.

Happy Asistans'a Nasıl Ulaşırım?

Happy Asistans'a ulaşmak için 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi aramanız yeterlidir.

HizmetlerAçıklamaHappy Kart
Limit
Çekici Yanma, kaza, benzin bitmesi, lastik değişimi veya arıza sonucu aracın yılda 2 defa en yakın servise çekilmesi temin edilir. Olay başına 500 TL
Kurtarma HizmetiKaza sonucu yılda 2 defa kurtarma hizmeti verilir.Olay başına 500 TL
Aracın Emanet Muhafazası Tamir edilmiş ve bulunmuş aracın (azami 48 saat) emanet ve muhafazası sağlanır. Dahil
Yol Kenarı Yardımı Arıza durumunda en yakın servisten aracın bulunduğu noktaya yılda 2 defa gezici servis yönlendirilir. Olay başına 500 TL
Yedek Parça Temini Yedek parçanın bulunması ve servise gönderilmesi organize edilir. 10 kg'ye kadar gönderim bedeli karşılanır, yedek parça dahil ücreti kart sahibine aittir. Dahil
Konaklama Aracın kazada/arızada 24 saatten fazla hareketsizliği söz konusu ise, 2 geceye kadar 3-4 yıldızlı otelde konaklama masrafları karşılanır. Dahil
HizmetlerAçıklamaHappy Kart
Limit
Camcı Camlarının dışarıdan kaynaklanan bir sebep ile kırılması veya çatlaması durumunda yılda 2 defa, yol ve işçilik masrafları dahil karşılanır. Olay başına 500 TL
Elektrik Tesisatı Sınırsız elektrik tesisatı arızası yılda 2 defa, yol, işçilik ve materyal masrafları dahil karşılanır. Olay başına 500 TL
Su Tesisatı Yılda 2 defa, dahili tesisat su vanasından başlayıp musluklara kadar olan kısmı kapsar. Yol, işçilik ve malzeme masrafları dahildir. Olay başına 500 TL
Çilingir Yılda 2 defa, yol, işçilik masrafları dahil, konuta girememe veya konuttan çıkamama. Olay başına 500 TL
Medikal Yardım
HizmetlerAçıklamaHappy Kart
Limit
İlaç Gönderimi Yılda 2 defa dahil ücretsiz olarak teslimatı sağlanır. İlaç bedelleri kart sahibi tarafından karşılanır. Dahil
Acil Mesajların İletilmesi Tıbbi teminatlar kapsamındaki konularla ilgili acil ve gerekli mesajların iletilmesini sağlanır. Dahil
Sağlık Taşımacılğı Uygun bir tıbbi merkeze ulaştırılma düzenlenir ve ulaşım masrafları yılda 1 defa karşılanır. Dahil
Eve Doktor/Ambulans Kart sahibinin en yakın tıbbi merkeze ulaştırılması düzenlenir ve ulaşım masraflarını karşılanır. Yılda 1 defa ( Platinum ve Âlâ Kart yılda 3 defa)
Tıbbi Danışma7/24 Bilgi ve Danışma Hizmeti.Dahil
HizmetlerAçıklamaHappy Kart
Limit
PC Telefonda Danışma*Bilgi HattıDahil
Uçuş Bilgi ve Rez. ServisiOrganizasyonDahil
Restoran Rez. Bilgi ServisiOrganizasyonDahil
Feribot Seferleri Bilgi ve Rez. ServisiOrganizasyonDahil
Otobüs ve Demiryolu Bilgi ve Rez. ServisiOrganizasyonDahil
Otel Bilgi ve Rez. ServisiBilgi HattıDahil
Eve CD, DVD ve Kitap Gönderim HizmetiBilgi HattıDahil
Nakliye Firmaları Hakkında BilgiBilgi HattıDahil
Nöbetçi Eczane BildirimiBilgi HattıDahil
Trafik-Yol Danışma HizmetiBilgi HattıDahil
Mali Müşavirlik Bilgi HattıBilgi HattıDahil
Hukuki DanışmaBilgi HattıDahil
Kongre ve Fuar Bilgi HattıBilgi HattıDahil
PC Telefonda Danışma HattıBilgi HattıDahil
Anti-Aging Bilgi HattıBilgi HattıDahil
Sağlıklı Beslenme Bilgi HattıBilgi HattıDahil
Hobi KulüpleriBilgi ve OrganizyonDahil
Motorlu Vale HizmetiOrganizasyonDahil
Kaybolan Eşyaların UlaştırılmasıOrganizasyonDahil
Kurye Hizmeti Yılda 2 kere ücretsiz (paket ağırlığı max.5 kg şekilde İstanbul, İzmir, Ankara, Antalya, Bursa şehir merkezlerinde hizmet verilecektir). Dahil
HizmetlerAçıklamaHappy Kart Limit
PC Yerinde Müdahale Servis HizmetiOrganizasyonDahil
Hediye ve Çiçek GönderimiOrganizasyonDahil
Eve Yiyecek/İçecek GönderimiOrganizasyonDahil
Etkinlik Bilgi ve Rez. ServisiOrganizasyonDahil
Davet, Organizasyon İçin Yer ÖnermeOrganizasyonDahil
Araç ve Lüks Araç Kiralama HizmetiOrganizasyonDahil
Profesyonel Sürücü HizmetiOrganizasyonDahil