Oturum Aç
Happy Kart ile Tanışın

Happy Kredi Kartı Sıkça Sorulan Sorular

Kimler Happy Kart sahibi olabilir?

  • 18 yaşın üzerindeki herkes kredi kartı almak için başvurabilir.

Happy Kart'a nasıl başvurabilirsiniz?

  • Cep telefonunuzdan 2442'ye HAPPY boşluk TC kimlik numaranızı yazıp kısa mesaj göndererek, Türkiye Finans İnternet Şubesinden, WEB üzerinden, 0850 222 22 44 nolu Müşteri İletişim Merkezimizden veya size en yakın Türkiye Finans Şubemize giderek başvurunuzu yapabilirsiniz.

Başvurunuzun sonucunu nasıl öğrenebilirsiniz?

  • Başvurunuzun sonucunu, ilgili şubeden ya da 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezi'nden öğrenebilirsiniz.

Kredi kartımı beyan ettiğim adres haricinde farklı bir adrese teslim edilmesi için ne yapmalıyım?

  • Farklı bir adrese teslimat yapılabilmesi için 0850 222 22 44 Müşteri İletişim Merkezi'ni arayarak bu isteğinizi belirtebilirsiniz.

Ek kart almak için ne yapmalısınız?

  • Dilerseniz, size en yakın Şubemiz'den aile bireyleriniz ya da yakınlarınız için dilediğiniz kişilere ek kart başvurusunda bulunabilirsiniz.
  • Gerekli gördüğünüz durumlarda şifrenizi Türkiye Finans ATM'lerinden veya 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak değiştirebilirsiniz.
  • SIFRE boşluk Kart No son 6 hane boşluk Cvv son iki hane boşluk YENİ ŞİFRENİZ ile 2442'ye sms göndererek yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz.
  • Mobil şubeden şifre belirlemek için Ayarlar / Kredi Kartı /Kredi Kartı Şifre Yenileme adımından şifre belirlemek istediğiniz kredi kartınızı seçerek yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz.
  • Türkiye Finans İnternet Şubesinden şifre belirlemek için Kartlar / Şifre İşlemleri adımından şifre belirlemek istediğiniz kredi kartınızı seçerek yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz

Kart Limiti Nasıl Belirlenir?

Kart limiti, başvurunuzda belirtmiş olduğunuz geliriniz, ödemeleriniz, mal varlığınız gibi mali bilgileriniz, işiniz, eğitim durumunuz ve ihtiyaçlarınız gibi bazı kişisel bilgileriniz dikkate alınarak belirlenir.

Kart Limitimi Nasıl Artırabilirim?

  • Bankamıza kayıtlı cep telefonu numaranızdan "LIMIT" boşluk, "kredi kartı numaranızın son 6 rakamı" boşluk "talep ettiğiniz limiti" yazarak 2442'ye SMS gönderebilirsiniz. (Örnek: LIMIT 123456 5000)
  • Limit artırım talebinizi; Türkiye Finans İnternet Şubesi üzerinden "Limit Güncelleme" menü adımından ya da 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizden yapabilirsiniz. Limit artırım talebinizin sonucu SMS ile tarafınıza bildirilecektir.
  • Limit artırım talebinizi size en yakın Türkiye Finans şubesinden de yapabilirsiniz.
  • Kredi kartı limit artış talebinizi belirli aralıklarla cep telefonunuza gönderilen limit artırım bilgilerini içeren SMS'i onaylayarak da gerçekleştirebilirsiniz.
  • Limitinizin ayrıca değerlendirilmesini istiyorsanız 0850 222 22 44 Müşteri İletişim Merkezi'ne ya da şubenize başvurmanız yeterli olacaktır.
  • Yurt içi ve yurt dışında MasterCard / Visa amblemi bulunan milyonlarca iş yerinde yapacağınız harcamalardan bonus kazanırsınız.
  • Bonus Program Ortaklarından alışveriş yaparken ekstra bonus kazanırsınız.
  • Happy Kart ile bonus platformu üyesi iş yerlerinden taksitli alışveriş yapabilir, yaptığınız alışverişlerden bonus kazanabilirsiniz.
  • Biriktirdiğiniz bonusları alışverişlerinizde kullanabilirsiniz.
  • Dilerseniz Bağış Puan uygulamasıyla birikmiş puanlarınızı bankamızla anlaşmalı dernek ve vakıflara da bağışlayabilirsiniz.
  • Happy Kart, Happy Avans özelliğine sahiptir. Happy Avans; acil nakit ihtiyaçlarınızı komisyonsuz ve vade farksız karşılamanızı sağlar.
  • Happy Kart ile Türkiye Finans'ın sunduğu ‘TAKSİTLE' hizmetinin avantajlarından yararlanabilirsiniz. TAKSİTLE, 100 TL ve üzerinde tek çekim olarak yapacağınız g​ıda, restoran, akaryakıt, telekomünikasyon, kuyum, fatura, vergi, sigorta, prim ödemeleri vb. dışında kalan tüm harcamalarınız için taksitlendirme yapabilirsiniz. vb. dışındaki harcamalarınızı sonradan taksitlendirmenize olanak sağlar.
  • Happy Kart ile otoyol ve köprü geçişlerinde kullanacağınız HGS ödemeleriniz için otomatik yükleme talimatı verebilirsiniz.
  • Fatura ödemeleriniz için tek seferlik ya da düzenli ödeme talimatı verebilir, GSM TL yüklemelerinizi rahatlıkla yapabilirsiniz.
  • Happy Kartınızın sahip olduğu Happy Asistans özelliği ile hayatınızı kolaylaştıracak hizmetlerden yararlanabilirsiniz.
  • Kartınız için limit artırım taleplerinizi 7 gün 24 saat bize iletebilirsiniz.
  • Happy Kartınız ile BKM Express üyesi olabilir, kartınızı tanımlayarak internet üzerinden hızlı, kolay ve güvenli alışveriş yapabilir, birçok puan ve indirim avantajlarından faydalanabilirsiniz.
  • Happy Kartınıza ait sanal kartınızı hemen oluşturarak internet üzerinden yapacağınız alışverişlerinizde güvenle kullanabilirsiniz.
Sorunsuz Happy Kart Kullanımı

Happy Kartım kaybolduğunda ya da çalındığında ne yapmalıyım?

  • Kredi kartınız kaybolduğunda ya da çalındığında en kısa sürede 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak durumu bildirmeniz gerekmektedir.
  • Kayıp ya da çalıntı bildiriminde bulunduğunuz kartınız hemen iptal edilir ve yenileme talep etmeniz durumunda yeni Happy Kartınız en kısa sürede adresinize ulaştırılır.
  • Yeni kartlarınıza ait şifreyi Türkiye Finans İnternet Şubesi üzerinden veya 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak belirleyebilirsiniz.

Kaybolan ya da çalınan Happy Kartımı bulursam tekrar kullanabilir miyim?

  • Kaybolduğunu ya da çalındığını bildirdiğiniz kredi kartınızı bulsanız dahi güvenlik amacıyla iptal edildiği için tekrar kullanamazsınız. Bu kartı ek bir güvenlik önlemi olarak çeşitli yerlerinden delerek ya da keserek kullanılmaz hale getiriniz.

Kaybolan ya da çalınan Happy Kartıma ait olan ek kartları kullanmaya devam edebilir miyim?

  • Asıl kartınız için kayıp ya da çalıntı bildirimi yapmış ve yenilenmesini talep etmişseniz kartınıza bağlı olan ek kartlar iptal edilmez.
  • Asıl kartınız içi kayıp ya da çalıntı bildirimi yapmış ve yenilenmesini talep etmemişseniz kartınıza bağlı ek kartlar da iptal edilir.
  • Asıl kartınıza yenileme talep etmediyseniz ek kartlarınızı da çeşitli yerlerinden keserek ya da delerek kullanılmaz hale getiriniz.

Ek kartlar kaybolduğunda ya da çalındığında da bildirim yapmalı mıyım?

  • Ek kartlarınızın çalınması ya da kaybolması durumunda da en kısa sürede 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak bildirim yapmanız gerekmektedir.

Kartımın manyetik alanının bozulması ya da hasar görmesi durumunda ne yapmalıyım?

  • Size en yakın Türkiye Finans şubesine başvurarak ya da 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak kart değişiklik talebinde bulunmanız yeterli olacaktır.
  • Yeni Happy Kartınız adresinize en kısa zamanda gönderilir. Ek güvenlik önlemi olarak iptal etmek istediğiniz kartınızı çeşitli yerlerinden delerek ya da keserek kullanılmaz hale getirmeniz önemlidir.

Hesap özetim elime ulaşmıyor, ne yapmalıyım?

  • 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak durumu bildirdiğinizde, gerekli araştırma yapılacak ve hesap özetinizin elinize ulaşması sağlanacaktır.
  • Dilerseniz, postada kaybolma ve benzeri nedenlerden dolayı elinize ulaşmayan son üç aya ait hesap özetleri adresinize gönderilir ya da numaranıza fakslanır.

Bunun dışında hesabınız hakkında aşağıdaki yollardan bilgi alabilirsiniz:

  • Türkiye Finans İnternet Şubesi'ne üye olduğunuz takdirde hesap özetiniz dahil olmak üzere kartınız ile ilgili her tür bilgiye internet üzerinden ulaşabilirsiniz.
  • Tüm Türkiye Finans ATM'lerinde "Hesap Özeti" seçeneğinden, size gönderilen en son hesap özetindeki hesap kesim tarihi, son ödeme tarihi, ödenmesi gereken asgari tutar ve toplam borç tutarı bilgilerini öğrenebilirsiniz.
  • 0850 222 22 44 Türkiye Finans Müşteri İletişim Merkezi'ni arayarak Dönem İçi Hareketler/Hesap Özeti bilgilerinize ulaşabilirsiniz.

Hesap Özetimde bana ait olmadığını düşündüğüm bir harcama olması durumunda nasıl itiraz edebilirim?

  • Hesap özetinizde size ait olmadığını düşündüğünüz bir harcama varsa, hemen 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayın ya da size en yakın Türkiye Finans şubesine başvurun. İtiraz ettiğiniz harcamanın yapıldığı tarihi, işyerini ve tutarı bankamız yetkililerine bildirin. Durum en kısa sürede araştırılacak ve haklıysanız bu işlem iptal edilecektir.