Oturum Aç
Happy Özellikleri

Taksitle

Türkiye Finans kredi kartları ile tek çekim olarak yaptığınız 100 TL ve üzeri (gıda, restoran, akaryakıt, telekomünikasyon, doğrudan pazarlama, alkollü içecek, kozmetik, kuyum ödemeleri vb. yasa gereği taksite kapalı sektörler dışında) tüm harcamalarınızı talebiniz doğrultusunda sonradan taksitlendirilmesi işlemidir.

TAKSİTLE İşlemi Hangi Kanallardan Yapılır?

  • Türkiye Finans Mobil Şubesi,.
  • Türkiye Finans İnternet Şubesi,
  • Harcama anında gelen SMS'e dönüş yaparak,
  • 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak TAKSİTLE işleminizi yapabilirsiniz.

TAKSİTLE İşleminin Özellikleri Nelerdir?

  • Dönem içi hareketlerinizde yer alan, ekstreye yansımamış, tek çekim 100 TL ve üzeri işlemlerde geçerlidir.
  • Ekstreye yansıtılmış bir işlem için TAKSİTLE fırsatından yararlanılamaz. 
  • TAKSİTLE işlemlerinde üst sınır yoktur. 
  • TAKSİTLE uygulaması ile harcamalarınızı en az 2 en çok 12 taksite bölebilirsiniz. 
  • TAKSİTLE ile sektörler ve yapılan işlem tutarları bazında farklı taksit sayısı uygulanmaktadır. 
  • Yurt dışında gerçekleştirdiğiniz harcamalarınız yasa gereği taksitlendirilemez. 
  • Gıda, restoran, akaryakıt, telekomünikasyon, doğrudan pazarlama, alkollü içecek, kozmetik kuyum vb. yasa gereği taksite kapalı sektörlerden yapılan işlemler sonradan taksitlendirilemez. 
  • Taksit sayısı bazı kampanyalarda sınırlandırılmış olabilir. Bu gibi durumlarda kampanya için tanımlanan minimum ve maksimum taksit adetleri geçerli olacaktır. 
  • TAKSİTLE işlemlerinde herhangi bir adet sınırlaması bulunmamaktadır. Dilediğiniz sayıda tek çekim harcamanızı TAKSİTLE yapabilirsiniz. 
  • Türkiye Finans kredi kartından limit aşımı ile gerçekleştirilen işlemler ve kısmi olarak iptal edilen işlemler için sonradan taksitlendirme yapılamaz. 
  • Bir kısmını puan kullanarak yaptığınız ancak kalan tutarı tek çekimde ödediğiniz harcamalarınızı da taksitlendirebilirsiniz. Bu durumda TAKSİTLE işlemi, toplam harcama tutarından kullandığınız puan düşüldükten sonra gerçekleştirilir. 
  • TAKSİTLE yaptığınız bir işlemin taksitlerini 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak veya Türkiye Finans şubelerimize başvuruda bulunarak erken kapatabilirsiniz. 
  • Türkiye Finans TAKSİTLE uygulamasını durdurma, değişiklik yapma hakkını saklı tutar. 
  • Taksitle işlemi için gönderilen her SMS, operatörlerin kendi tarifeleri üzerinden 1 (bir) kısa mesaj olarak ücretlendirilir. 
  • Harcamanın gerçekleştirildiği iş yerinin sistemde kayıtlı sektör bilgisinin hatalı olması veya kampanya kapsamı dışında kalması durumunda sorumluluk Türkiye Finans Katılım Bankası AŞ'ye ait değildir. 
  • 100 TL ve üzeri tek çekim harcamasını sonradan taksitlendirecek müşterilerimizin kredi kartının açık durumda olması ve kredi kartlarını kullanmalarını engelleyen herhangi bir durumun olmaması gerekmektedir. 
  • Hakkında haciz işlemi başlatılmış, bir dönemden fazla borç gecikmesi olan kredi kartı hesapları, bu ve benzeri durumlardan doğan idari ve kanuni takipteki hesaplar, kart sahibinin vefat bildirimi yapılmış hesaplar ve aynı tarihte tüm kartlarında iptal kart blokesi bulunan kişiler TAKSİTLE kampanyasına katılamaz. 
  • Türkiye Finans Katılım Bankası AŞ tüm kampanyalarda değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Web sayfaları, e-posta ya da SMS’lerdeki yazım hataları bağlayıcı değildir. 
  • Harcama yapılan işyerlerinin bildirdiği kampanya bilgilerinde meydana gelebilecek hatalardan Türkiye Finans Katılım Bankası AŞ sorumlu tutulamaz.

    TAKSİTLE Uygulaması Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

    • Türkiye Finans’a ait bireysel kredi kartlarını kullanarak gerçekleştirdiğiniz 100 TL ve üzeri tek çekim alışverişlerinizi sonradan taksitlendirme işlemidir.
    • TAKSİTLE yapılacak işlemlerin dönem içi hareketlerde yer alması ve ekstreye yansımamış olması gerekmektedir.
    • Tüm bireysel kredi kartı sahibi müşterilerimiz TAKSİTLE yapabilirler.
    • Tek çekimde yaptığınız harcamalarınızı isteğinize göre en az 2 en çok 12 taksite bölebilirsiniz. Taksit sayıları sektörlere göre değişiklik gösterir.
    • Taksit sayısının sınırlandırılmış olduğu kampanyalarda ise ilgili kampanya için tanımlanan minimum ve maksimum taksit adetleri geçerli olacaktır.
    • TAKSİTLE uygulaması ile sadece hesap kesim tarihinden önce, bir ekstre döneminde gerçekleştirdiğiniz dönem içi tek çekim harcamalarınızı taksitlendirebilirsiniz.
    • Türkiye Finans Mobil Şubesi ve Türkiye Finans İnternet Şubesi üzerinden, harcama anında gelen SMS'e dönüş yaparak ya da 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak gerçekleştirebilirsiniz.
    SMS ile nasıl TAKSİTLE yapılır?
    • SMS ile TAKSİTLE işleminizi banka tarafından gönderilen TAKSİTLE teklif SMS'ine uygun formatta dönüş yaparak da gerçekleştirebilirsiniz. 
    • (Örnek: “100 TL'lik işleminizi aylık %1,36 kâr payı ile 4'e bölmek için TAKSİTLE 417452 yazarak 2442'ye gönderin.” şeklinde gelen SMS'e TAKSİTLE 417452 yazarak cevap dönülmesi ile birlikte işlem taksitlendirilebilir.)
    • İnternet veya Mobil Şubemize giriş yaptıktan sonra TAKSİTLE işleminin yapılacağı kredi kartını seçin. 
    • Kredi Kartları menüsü altındaki TAKSİTLE adımına girin. 
    • Taksitlendirilecek İşlemler listesinden taksitlendirmek istediğiniz işlemi ve istediğiniz taksit sayısını seçin. 
    •  Devam butonuna basarak işleminizi tamamlayın.
    • TAKSİTLE uygulaması kapsamında 100 TL ve üzeri tüm tek çekim harcamalarınızı taksitlendirebilirsiniz.
    • Bazı durumlarda alt harcama tutarı kampanya bazlı olarak değişebilir.
    • Taksitlendirebileceğiniz harcama tutarının üst limiti yoktur.
    • TAKSİTLE işlemlerinde herhangi bir adet sınırlaması bulunmamaktadır. Dilediğiniz sayıda 100 TL ve üzeri tek çekim harcamanızı TAKSİTLE yapabilirsiniz.
    • Yurt dışında yaptığınız harcamalar yönetmelik gereği taksitlendirilememektedir.
    • Bir kısmını puan kullanarak yaptığınız ancak kalan tutarı tek çekimde ödediğiniz harcamalarınızı da taksitlendirebilirsiniz.
    • Bu durumda TAKSİTLE işlemi, toplam harcama tutarından kullandığınız puan düşüldükten sonra gerçekleştirilir.
    • Kısmi olarak iptal edilen harcamalar için TAKSİTLE uygulaması yapılamamaktadır.
    • TAKSİTLE işlemini ekstrenizde harcama yaptığınız işyeri adı ile aynı isimde bir harcama olarak göreceksiniz.
    • İlgili işlemin altında TAKSİTLE işlemi olduğu ve kaçıncı taksit olduğu yer almaktadır.

    Güncel taksitle oranlarına buradan ulaşabilirsiniz.

    • Taksitlendirme talebinin yapıldığı tarihte henüz dönem içine yansımamış açık provizyondaki harcamalar için Kart Hamiline sunulan ödeme planı ve taksit tutarları bilgi amaçlı olup, işlemin kesinleştiği dönem içinde kesin ödeme planı ve taksit tutarları oluşacaktır.
    • Açık provizyonda bekleyen taksitlendirme talebinin kesinlik kazanması ile ilk taksit tutarının bir sonraki hesap özetine yansıtılmasının gerekmesi halinde oluşacak vade farkı nedeniyle Kart Hamiline/Ek Kart Hamiline bildirilen taksit tutarları ve toplam ödeme tutarında değişiklik meydana gelebilir.
    • TAKSİTLE yaptığınız bir işlemin taksitlerini 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak veya Türkiye Finans şubelerimize başvuruda bulunarak erken kapatabilirsiniz.
    • Erken kapattığınız TAKSİTLE işlemlerinde sadece içinde bulunduğunuz döneme ait taksitin kâr payını ödersiniz.
    • Sonraki aylara ait taksitlerin kâr payları erken taksit kapama ile birlikte limitinize iade edilir.
    • TAKSİTLE uygulamasındaki erken kapatma işlemi iptal edilemez.
    • TAKSİTLE talebinde bulunduğunuz işlem, dönem içine yansıyana kadar iptal edilebilir.
    • Hakkında haciz işlemi başlatılmış, bir dönemden fazla borç gecikmesi olan, idari ve kanuni takipteki kredi kartları TAKSİTLE işleminden faydalanmaz.